Building Holland 2017 - (re)building the future

Gepubliceerd op:
Building Holland 2017 - (re)building the future

Klimaatgroep Holland is ook dit jaar weer partner van Building Holland, hét 3-daagse innovatie-event voor de bouw- en vastgoedsector.

Het event wordt van 11 t/m 13 april 2017 gehouden in de RAI Amsterdam. Tijdens het event wordt u op de hoogte gebracht van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties. Wilt u in contact komen met de innovatieve partners in de bouw- en vastgoedsector? Reserveer dan nu al uw gratis toegang. De missie van deze dagen is: communiceren, activeren en verbinden. Nederland is internationaal koploper op het gebied van duurzaam bouwen en daar mogen we trots op zijn!

Misschien ook interessant:

Daar is ie dan: de uitslag van onze kerstpuzzel 2023!

Daar is ie dan: de uitslag van onze kerstpuzzel 2023!

Bekijk hier de antwoorden

Officiële lancering Templari Benelux

Officiƫle lancering Templari Benelux

Dit zusterbedrijf van Klimaatgroep Holland is dé importeur en leverancier voor de Benelux van Templari warmtepompen. Tijdens de Vakbeurs Energie wordt het bedrijf officieel gelanceerd!

Maatwerkregeling ventilatie in scholen nu beschikbaar

Maatwerkregeling ventilatie in scholen nu beschikbaar

De nieuwe subsidie voor ventilatie in scholen is voor hen die geen gebruik heeft kunnen maken van de eerdere SUVIS regeling én tot de groep van meest urgente scholen behoort.

Offerte aanvragen